tzamarelosΒήματα και διαδικασίες μιας Πώλησης:

  1. Βαθιά γνώση
  2. Ηρεμία
  3. Ανοικτές ερωτήσεις *
  4. Πουλάω ραντεβού (όλοι όσοι αποφασίζουν παρόντες και όχι τιμές)
  5. Δεν στέλνω προσφορά
  6. Πάω για να πουλήσω
  7. Κλείνω το κινητό, ζητάω το ίδιο και από τους πελάτες
  8. Οριοθετώ τον προϋπολογισμό του πελάτη
  9. Αποφεύγω αρνητικές εκφράσεις (όχι, δεν, πρέπει, κ.λ.π. χρησιμοποιώ εκφράσεις όπως : οικονομικό αντί φθηνό, επένδυση κ.λ.π.)
  10. Ακούω σιωπηρά & προσεκτικά τον πελάτη
  11. Δεν έχω πρόβλημα να μιλήσω για την τιμή
  12. Αγγίζω και κτίζω το όνειρο του πελάτη
  13. Επισημαίνω και διευκρινίζω τα άυλα χαρακτηριστικά του προϊόντος
  14. Αντιμετωπίζω τον ανταγωνισμό θετικά – θεμιτά, ποτέ προσωπικά
  15. Αποτρέπω την επαφή με τον ανταγωνισμό
  16. Βγάζω τα θετικά του προϊόντος μου, απορρίπτοντας (με επιχειρήματα)     τον ανταγωνισμό
  17. Αποσαφηνίζω διαρκώς τι αρέσει και τι όχι στον πελάτη, τονίζω τα θετικά, επιχειρηματολογώ και αντιστρέφω τα αρνητικά
  18. Με σκοπό να αποδεχθεί ο πελάτης ότι το προϊόν είναι αξιόπιστο και          καλό   θέτω διαρκώς ερωτήσεις για τις σκέψεις, τις προθέσεις του, αν        κατάλαβε και τι του άρεσε στο προϊόν
  19. Ρωτάω πως του φαίνεται η τιμή, αν είναι έτοιμος να αποφασίσει και τι      σκέφτεται εκείνη τη στιγμή
  20. Αν κλείσει η συμφωνία διευκρινίζω το γιατί τελικά μας επέλεξε

* Από που μας βρήκε, τι του άρεσε στη διαφήμιση, τι του είπε ο φίλος που τον σύστησε, πως, που ;