Βήματα και διαδικασίες μιας Πώλησης:
- Βαθιά γνώση
- Ηρεμία
- Ανοικτές ερωτήσεις *
- Πουλάω ραντεβού (όλοι όσοι αποφασίζουν παρόντες και όχι τιμές)
- Δεν στέλνω προσφορά
- Πάω για να πουλήσω
- Κλείνω το κινητό, ζητάω το ίδιο και από τους πελάτες
- Οριοθετώ τον προϋπολογισμό του πελάτη
- Αποφεύγω αρνητικές εκφράσεις (όχι, δεν, πρέπει, κ.λ.π. χρησιμοποιώ εκφράσεις όπως : οικονομικό αντί φθηνό, επένδυση κ.λ.π.)
- Ακούω σιωπηρά & προσεκτικά τον πελάτη
- Δεν έχω πρόβλημα να μιλήσω για την τιμή
- Αγγίζω και κτίζω το όνειρο του πελάτη
- Επισημαίνω και διευκρινίζω τα άυλα χαρακτηριστικά του προϊόντος
- Αντιμετωπίζω τον ανταγωνισμό θετικά – θεμιτά, ποτέ προσωπικά
- Αποτρέπω την επαφή με τον ανταγωνισμό
- Βγάζω τα θετικά του προϊόντος μου, απορρίπτοντας (με επιχειρήματα) τον ανταγωνισμό
- Αποσαφηνίζω διαρκώς τι αρέσει και τι όχι στον πελάτη, τονίζω τα θετικά, επιχειρηματολογώ και αντιστρέφω τα αρνητικά
- Με σκοπό να αποδεχθεί ο πελάτης ότι το προϊόν είναι αξιόπιστο και καλό θέτω διαρκώς ερωτήσεις για τις σκέψεις, τις προθέσεις του, αν κατάλαβε και τι του άρεσε στο προϊόν
- Ρωτάω πως του φαίνεται η τιμή, αν είναι έτοιμος να αποφασίσει και τι σκέφτεται εκείνη τη στιγμή
- Αν κλείσει η συμφωνία διευκρινίζω το γιατί τελικά μας επέλεξε
* Από που μας βρήκε, τι του άρεσε στη διαφήμιση, τι του είπε ο φίλος που τον σύστησε, πως, που ;